Coca-Cola je späť. Porovnáva negatívny korona svet a pozitívnu ľudskosť
Po tom, ako Coca-Cola v rámci social distancing roztiahla písmenká v logu, výrazne stíchla. Znížila aj svoju prítomnosť v online a odvtedy neodvysielala v USA žiaden TV spot. Jej stratégia bola robiť − nerozprávať. Začiatkom mája sa vrátila, aby najskôr povedala svoj príbeh v rámci PR a teraz aj krátkym filmom, v ktorom je vidieť kontrast medzi depresívnym tichom a optimistickou ľudskosťou. Napríklad u nás počas ticha Coca-Cola poskytla Slovenskému Červenému krížu prostredníctvom svojej nadácie Coca-Cola Foundation viac ako 184 tisíc € a svojimi produktami podporovala ešte aj ľudí v prvej línii. Ak ste stíchli podobne ako Coca-Cola, inšpirujte sa, jednoducho sa vráťte späť a povedzte tiež svoj príbeh.
Why Coca-Cola has paused most paid marketing during the pandemic https://t.co/CnGvq8Q3MY pic.twitter.com/nsoMER0HQM
— Ad Age (@adage) May 2, 2020