Content agency: Ako využiť CX počas cesty zákazníka v B2B segmente?

Uvažovali ste niekedy nad tým, že by ste mali riadiť nákupnú skúsenosť zákazníka tak, aby zanechala výrazne pozitívnu emočnú stopu? Skrátka, dali ste si niekedy cieľ, aby sa proces B2B nákupu u vás stal dobrým zážitkom, na ktorý sa nezabúda? Pouvažujte o tom, lebo náklady na udržanie vzťahov s existujúcimi zákazníkmi sú 7× nižšie, ako náklady na vytvorenie nových vzťahov s novými zákazníkmi. Prečítajte/vypočujte si zaujímavý blog o CX od Jany Malagy z Content agency a dozviete sa nielen to, čo je to CX, na čo je to CX dobré, ale aj 6 praktických krokov, ktoré popisujú aktivity smerom k potenciálnym zákazníkom nielen pred predajom, ale aj po ňom.

Ilustrácia na titulke: contentagency.sk