Content marketing: Ako písať také titulky, ktoré naozaj zaujmú

Toto nie je clickbait, ale návod, ako sa clickbaitom úspešne vyhýbať. A v Strossle o tom už niečo vedia. Takže, ak tvoríte conent marketing a máte pocit, že titulky k vašim textom ešte nie sú úplne dokonalé, tu je 11 základných pravidiel, ako môžete váš titulok urobiť ešte lepším a klikavejším. Od Strossle. 10 minút. A nezabudnite si vyskúšať aj kvíz tvorby úspešných titulkov v druhom príspevku na FB od Filipa Kunu zo Strossle.

A teraz trochu z praxe. Vedeli ste, že 8,5 z 10 ľudí, ktorí uvidia titulok a obrázok článku na svojom obľúbenom webe, si naň nikdy nekliknú? Že na články z médií klikajú čitatelia 4 krát viac ako na tie od značiek? Otestujte si vaše schopnosti tvoriť dobré titulky v kvíze, ktorý pripravil Filip Kuna zo Strossle.