Content marketing: Čo je to „Curating content" a ako ho robiť správne

„Curating content“. Ďalší buzzword alebo len snaha byť zaujímavým? Veď kurátor je niekto, kto pracuje v múzeu alebo na výstave. A hlavne, čo to má spoločné s marketingom? Mnohí, podobne ako autor tohto článku Mark Armstrong z portálu Business 2 Community, sa domnievali, že curating content nie je nič iné, len jednoduché zdieľanie linku na obsah, ktorý je zaujímavý pre určité publikum. Lenže curating content je viac ako „link dumping”. Je to veľmi efektívny spôsob, ako prepájať originálnych tvorcov obsahu s ich potenciálnym publikom, na ktorý nemusia mať priamy dosah. A práve kurátor môže byť tým spojovacím článkom, ktorý tomu môže napomôcť. A pokiaľ sú dodržiavané určité pravidlá a postupy, je to prínos pre všetky strany. Takže o čom to celé je a ako to robiť správne - ale to všetko už nájdete v netradičnej infografike na portáli Business 2 Community.

BTW, pokiaľ ste sa dočítali až sem, tak by sme vás radi informovali, že aj portál MARKETER!S je založený na princípe „Curating content“.

Foto: pixabay.com