Content Marketing: Komplexný sprievodca vrátane najlepších príkladov z praxe

Asi už všetci vedia, že obsahový marketing pomáha prilákať zákazníkov a navyše vytvára povedomia. Autorov akurát delí rozdielny prístup: Jedni si pomáhajú príkladmi, z ktorých je vidieť, že si dali prácu nielen s textami, ale aj s výberom toho najlepšieho a najnázornejšieho, čo je v branži dostupné široko ďaleko a tí druhí, sa obmedzia len na texty, aby blog nebol dlhý. Pridaná hodnota sa nemusí odvíjať vždy od vynaloženej práce, ale bez nej to jednoducho dlhodobo nedáte. Ani vtedy, ak píšete odborný blog. Takže, ak sa chcete poučiť, ako sa tvorí dobrý (aj odborný) hodnotný obsah, sa isto s potešením inšpirujete minuloročným blogom z dielne portálu Ahrefs.

Vizuál: ahrefs.com