Content Marketing: TOP B2B trendy na rok 2020

Nový rok je už za dverami a s ním prichádzajú aj nové trendy v obsahovom B2B marketingu. Asi najsilnejší ťah vyvolá budovanie emocionálneho puta na linke zážitok-skúsenosť-vernosť, lebo, a to je nové, zákazníci vás nebudú porovnávať už len s priamou konkurenciou, ale so všetkými svojimi skúsenosťami, ktoré majú. A potom je to dôvera 2.0, jej budovanie vrátane spájania sa s dôveryhodnými partnermi a dodávateľmi, či návrat e-mailom zasielaných newslettrov. Počítajte aj s nárastom popularity videí, podcastov, personalizovaného obsahu a všeobecnou príťažlivosťou pozitívnych skúseností. Ale pritom nezabudnite na to, že ľudia sú vizuálne bytosti a netreba im príbehy až tak rozprávať, ako ukazovať. Ak sa do týchto TOP 9 B2B trendov chcete vnoriť hlbšie, prečítajte si celý blog na platforme TopRank Marketing.