ContentFruiter: Koľko stojí dobrý článok?

Mať firemný web, blog, magazín v rámci content marketingu je dnes bežné. Ale vždy sa objaví otázka, čím ich nakŕmiť, aby boli dosť čítavé, aj informačne výživné? Kým základný formát na sociálnych sieťach je post, či ich séria v stories, v tomto type obsahu je to článok. A teraz to začína. Treba nájsť odborníka, rešpektovať firemné náklady, ale aj hodnotu práce dodávateľa. Pritom sa vynorí otázka: Čo a za koľko? Blog Ivany Paulíkovej z agentúry ContentFruiter vás vyvedie z omylu, že články sa nakupujú na normostrany. Aj keď sa presnú cenu nedozviete, lebo sa pohybuje od troch, štyroch desiatok eur aj cez ich desaťnásobok, nájdete postup, ktorý vám cenu pomôže určiť, ale aj skontrolovať jej správnosť.

Foto na titulke: pixabay.com; slimbook.