Creative Insight: Ako značka Heinz využila snívanie vo svojej novej reklame
Snívanie ako princíp v reklame? Áno, presne na to vsadila značka Heinz pri oslave svojho 150. výročia, v rámci ktorej spustila v UK masívnu kampaň na svoju majonézu. Snívanie v reklame je veľmi diskutabilné, lebo ľudia so zavretými očami snívajú o tom, čo nemajú − keby to mali na dosah, ich sen by sa tým pádom rozplynul. Ale úplne iná forma sna je denné snenie, ktoré prebieha s otvorenými očami. O čo pri ňom ide? Sú to malé okamihy relaxu, ktoré ľudia zažijú priemerne 150 krát počas dňa, pri ktorých si predstavujú niečo príjemné. A práve toto denné snenie vtipne využila značka Heinz v reklame na svoju majonézu. Aj keď táto reklama pravdepodobne potiahne predaj celého segmentu majonéz, predsa len pekne a vtipne ukazuje výhody tohto princípu − tento akčný sen si môže spotrebiteľ naplniť hoci hneď potom, ako vystúpi z autobusu. Pekná inšpirácia, ako je možné motivovať ľudí k nákupu.