Crimtan UK ukazuje, ako využiť MS vo futbale pre biznis. Aj v súlade s GDPR
Aj keď text sa týka britského trhu a biznisu spoločnosti Crimtan UK, v blogu sme našli niektoré zaujímavé postrehy. Hlavným z nich je ten, že na futbalových MS môžu najviac zarobiť obchodníci s produktovými kategórami ak jedlo a nápoje, spotrebná elektronika a televízory, športové pomôcky a oblečenie, suveníry, všetko pre záhradu a grilovanie – objem týchto obchodov sa odhaduje na viac ako 1 miliardu GBP. Ďalším je, že GDPR zvýšilo CPA (Cost per Action) a znížilo ROI, ale aj tak všetko závisí od nastavenia DSP (Demand-Side Platform) v programmaticu. V blogu nájdete aj ďalšie rady britským značkám ako využiť túto udalosť pre rast svojho biznisu.
How #GDPR could rob UK retailers of their share of a potential £2.72 bn #worldcup sales boost https://t.co/tn8HAUTfSg #WorldCup2018 pic.twitter.com/6KL3J8b2i3
— Crimtan (@Crimtan) 7. júna 2018