Curated Content: Tipy a príklady na tvorbu edičného plánu
Kde hľadať nové pramene obsahu a mať istotu, že nikdy nevyschnú? Dobrá otázka, ktorou sa zaoberá snáď každý content marketér. Odpoveďou je kurátorovanie obsahu, pomerne jednoduchý a lacný proces zdieľania obsahu vytvoreného tretími stranami. Tak môžete vášmu publiku priniesť čerstvé trendy, aktuálne témy a iné zaujímavosti. Keďže ide o proces, preto má svoj postup, etické pravidlá, výhody aj nevýhody, treba ho lepšie spoznať. V blogu CMI nájdete nielen toto všetko, ale aj názorné príklady a súhrn skúseností, aby ste vedeli, čo pri kurátorovaní obsahu ne/robiť.
Curating relevant work created by others respected and admired by your brand is a great way to deliver critical insights and information to your audience, says @joderama. https://t.co/ZFre62r54k pic.twitter.com/85pAnNf0rz
— Content Marketing Institute (@CMIContent) April 22, 2020