Customer Experience: 5 spôsobov, ako zlepšiť nakupovanie cez mobil
Nákupné ponuky cez mobil dnes sleduje viac ľudí, ako kedykoľvek doteraz. Mnohí z nich si ale nič nekúpia. Prečo sa tak deje, aj to, ako a či môžete zmeniť tento jav, sa dočítate v zaujímavom blogu na portáli Think with Google. Dôvody, prečo potenciálni zákazníci nič nekúpia, bývajú celkom prosté, frustrujúce, aj bolestivé, ako napríklad tie, že stránka ich nejako znechutí − je komplikovaná, pomaly sa načíta. A aké lieky proti rôznym „bolestivým“ frustrujúcim podnetom môžete stránke naordinovať? Odstráňte únavné scrolovanie, zautomatizujte dopĺňanie údajov, uľahčite porovnávanie produktov, oživte produkty a poskytnite všetky fakty. (K dispozícii je aj celá správa na stiahnutie).
Foto: @Think with GoogleWe partnered with @SKIMgroup to survey over 20,000 people in 15 different countries and learn why consumers who browse on mobile don’t always end up making purchases. Find out how to address the top mobile shopping pain points to drive more sales → https://t.co/7UxchbwjL4 pic.twitter.com/xpJfLic7Ra
— Think with Google (@ThinkwithGoogle) October 26, 2020