Customer Experience Indexes: Súčasť moderného myslenia a analýzy dát

Prečo majú indexy vyjadrujúce spotrebiteľské správanie takú silu? Lebo ponúkajú koncentrovaný obraz o raste a efektivite. Väčšina z nás pozná ROI (Return On Investments), ktorý vyjadruje vzťah ziskov a nákladov. Ale viete, aké indexy vyjadrujú sentiment (pozitívny/negatívny), alebo reči (pozitívne/negatívne) kolujúce o vašej značke? Ak chcete lepšie mapovať a analyzovať hodnotu správania zákazníkov vo vzťahu k vašej značke, hodnotiť ich tendencie k opakovanému nákupu, či určiť hodnotu interakcie zákazníkov s vašou značkou a ďalšie užitočné fenomény, pozrite si blog s popisom spotrebiteľských indexov na portáli B2C, ktorý zásadne zjednoduší váš obraz a vaše myslenie o spotrebiteľoch.

Ilustrácia: www.business2community.com