Destinačný marketing: Keď chatbot ponúka zážitky v kraji
Veľmi peknú ukážku a inšpiráciu, ako sa dá využiť chatbot v destinačnom marketingu, sme objavili na portáli Za horami, za dolami. Tento krajský cestovateľský portál prevádzkuje organizácia cestovného ruchu KOCR Banskobystrický kraj Turizmus a pomáha návštevníkom s výberom tých najlepších zážitkov v tomto kraji. V auguste bola spustená marketingová kampaň „Miestni ti poradia najlepšie“, ktorej cieľom je motivovať Slovákov k návšteve kraja Za horami, za dolami a k nákupu jedinečných zážitkov, ktoré ponúkajú návštevníkom miestni obyvatelia. Na to, aby bola táto kampaň čo najúčinnejšia, bol nasadený chatbot, prostredníctvom ktorého miestni radia návštevníkom s výberom tých najlepších zážitkov. Projekt chatbota zastrešila agentúra Bot Media a naživo si ho môžete vyskúšať TU.