Destinačný marketing: Nová dovolenková destinácia − SUPERVULKÁN ŠTIAVNICA

Ako má vyyzerať destinačný marketing? Presne tak, ako ho robia v Banskej Štiavnici. Dali na piedestál lokalitu − mesto Banská Štiavnica a odlíšili ju od iných banských miest na svete láskou − je to miesto, kde vznikla najdlhšia milostná báseň na svete, Sládkovičova Marína. Lenže dobrá lokalita je málo a treba ozvláštniť aj širšie okolie, ktorým sú Štiavnické vrchy. A výsledok − Nová dovolenková destinácia Supervulkán Štiavnica doplnila učebnicový príklad, ako sa má správne robiť destinačný marketing:

Pred 15. miliónmi rokov na našom území vybuchol so silou stotisíc hirošimských bômb supervulkán, ktorý s pôvodnou výškou 5 km patrí medzi tie najväčšie na svete. Dedičstvo v podobe drahých kovov objavili a vyťažili už naši predkovia. Ale to, čo zostalo, má dnes podobu Štiavnických vrchov a ich hrebene sú okrajmi Supervulkánu Štiavnica. Už nemusíte chodiť za supervulkánom do Yellowstonu, stačí zájsť do novej dovolenkovej destinácie na Slovensku, do Štiavnických vrchov a zažijete supervulkán na vlastnej koži. A popri tom určite nezabudnite na jediné banské mesto na svete, ktoré sa spája s väčšou láskou, ako je tá z legendy o Rómeovi a Júlii vo Verone. Bravóóó.

img

Zdroj/Foto: @supervulkanstiavnica.sk