DigiKnows: Blockchain v reklame, 20 nástrojov pre PPC a optimalizácia obrázkov

Sú tu ďalšie poznatky, skúsenosti, postrehy a prehľady z digitálneho marketingu od našich digitálnych agentúr:

Čakajú nás veľké zmeny v reklame? Aj keď sa blockchain používa v kryptomenách, v podstate je to blok so záznamom ľubovoľných transakcií, ktorý je rozmiestnený a aktualizovaný v širokej sieti počítatačov bez centralizovaného úložiska. A aké využitie má toto inovatívne čudo v reklame? Umožní priame spojenie zadávateľov so zákazníkmi a potlačí silu Google a Facebooku, zefektívni a stransparentní reklamu, ktorá takto nebude taká otravná. Zaujímavú tému podrobne spracoval v blogu Michal Bílik z Mindshare Slovakia.

Štefan Hradský z VOLIS International sa v užitočnom blogu zameral na zvýšenie efektivity práce PPC špecialistu a zostavil zoznam 20 nástrojov, platených programov alebo rozšírení do prehliadačov, fakt dobrých pomocníkov.

Je tu vážne upozornenie: Často sa stáva, že obrázky na weboch nie sú orezané, zmenšené, ani optimalizované hoci 1/3 vyhľadávaní na Google sa deje prostredníctvom obrázkov. Presný návod, ako používať obrázky na webe od ich vytvorenia, cez popis, až po indexovanie sa dozviete z blogu od Kristíny Šimurkovej, data špecialistky z agentúry Marketing Art.