DigiKnows: Dáta z Go4insight, Ponyhouse mantra a Conzoomer Mariána Timorackého

Tentokrát oprášime aj dávnejšie, ale aktuálne „poznatky“, ktoré v každodennom zhone mohli trošku zapadnúť:

Výskumná agentúra Go4insight prezradila zdroje, z ktorých Slováci získavajú informácie o spoločenskom dianí, pričom pre populáciu je zdrojom informácií televízia a pre mladých do 29 rokov internet.

Viete, že digitálna agentúra Ponyhouse má svoju mantru, ktorú opakuje v každej prezentácii, lebo je rozdiel medzi tým, čo značka chce povedať a tým, čo ľudia chcú počuť?

Myslíte si, že čínske e-shopy konkurujú slovenským? Ak vás zaujímajú poznatky o slovenských e-shopperoch, pozrite si video, ktoré zverejnila Pricemania Academy. V ňom Marián Timoracký z United Consultants a parnter Mark BBDO odhaľuje niečo zo spotrebiteľského správania a rozhodovania na základe dát z výskumu Digital Conzoomer 2018 a tiež potvrdzuje, že Slováci nakupujú v čínskych e-shopoch.