DigiMix: Tento týždeň zaujali Diorama, PS:Digital a daren&curtis

Každý týždeň vyberáme to najlepšie, čo nás zaujalo z projektov slovenských digitálnych agentúr:

Na tomto projekte nás nezaujalo ani tak to, že agentúra diorama sa v poslednom týždni na svojom FB prefarbila na dúhovo, ako skôr nasadenie Mareka Hamšíka do kampane pre Generali Poisťovňu, ktorý v rámci projektu Generali Balans „nakopával“ Slovákov formou denných výziev ku zdravému zdravotnému štýlu. Pekné.

Nápaditým logom Tatra banky, ktoré bolo vytvorené z produktov alebo v produktoch klientov banky, zaujala agentúra PS:Digital. Milé prepojenia.

A pridávame ešte niečo super efektívne na koniec, a to od agentúry daren&curtis, ktorá kampaňou a šikovným zapojením smartfónov pre sieť salónov krásy Bebe Hair spôsobila svojmu klientovi príjemné problémy − museli prijať nové sily. Case study odhaľuje prečo.