DigiMix: Tento týždeň zaujali Zaraguza, NetSuccess a ContentFruiter

Každý týždeň vyberáme to najlepšie, čo nás zaujalo z projektov slovenských digitálnych agentúr:

Viete si predstaviť Slovenskú sporiteľňu ako inovátora, ktorý týmto definitívne opustil atmosféru harmonického a bezpečného rodinného prístavu a prešiel do dynamického sveta mladých? Zaraguza to zrealizovala vo svojom novom spote. A čo billboardy? Nehodili by sa tiež? Ale inak sa páčilo.

Agentúra NetSuccess vytvorila pre región Liptov nový web na podporu návštevnosti tohto kraja a s ňou spojených výhodách či možnostiach prežitia pekných chvíľ. Pekný a užitočný počin, keďže Liptov je Liptov a dobrý marketing si určite zaslúži.

V agentúre ContentFruiter vytvorili pútavé video o tom, ako sa vyrába drevená miska ako zaujímavý atraktor pre portál Čaro dreva. A keďže ContentFruiter je agentúra špecializovaná na content marketing, nemohlo nám újsť, ako decentne do 48 sekundy videa umiestnili olej na drevo značky Belinka. Šikovný „product placement":)