Digital Marketing: Ako AR v knihách Bookful oživila ikonické hračky od Mattela

Majú verejnoprospešné ciele v komunikácii zameranej na zisk svoje miesto? Majú. Výrobca hračiek Mattel v spolupráci s knižným vydavateľstvom Bookful chce pomocou AR upútať pozornosť detí a dosiahnuť, aby si obľúbili knihy a začali ich čítať. Prvým krokom je oživenie mikropríbehov známych hračiek od Mattela formou 3D animácií a AR v knihách. Prečítajte si viac o tejto marketingovej aktivite priamo na portáli Mobile Marketer. Ešte treba podotknúť 2 veci: Že (1/video) vydavateľstvo Bookful začalo oživovať príbehy v knihách pomocou AR a 3D animácií už dávnejšie, že (2/video) prvý mix old school „statickej kultúry“ a moderných technológií prinieslo krakovské múzeum Sukiennice a jej legendárne Secrets Behind Paintings. Odvážna spolupráca, skvelé idey, ešte lepšia execution a možno aj jeden z dominantných budúcich trendov komunikácie.

Foto: www.mobilemarketer.com.