Digital Marketing Trends 2020: 8 predikcií zameraných na zážitky zákazníkov

Keďže zákazníci čím ďalej, tým viacej veria len svojim skúsenostiam, teda zážitkom s výraznejšou pamäťovou stopou, nie je úplne mimo pozrieť sa na to, čo začína byť naozaj užitočné. FAaM nie náhodou upozornil svoju komunitu na článok z portálu Forbes, kde sa okrem iného dočítate, že produkt sa stáva len jednou časťou príbehu, že narastie význam kompromisu medzi súkromím a personalizáciou, že digitálna trpezlivosť sa bude znižovať a personalizácia sa stane povinnou jazdou a štandardom, že americké voľby prinesú ďalšie dáta, pomocou ktorých sa bude dať preskúmať hyperpersonalizácia, že spojenie dát a interakcií zákazníkov zo všetkých platforiem bude motorom konverzií alebo, že chatboti, ktorí využívajú machine learning a porozumenie prirodzeného jazyka vytlačia tých s automatizovaným systémom ponúk. Nuž začítajte sa a navštívte blízku budúcnosť.