Digital Rulezz Mix: Tak, ako ho videli „GAMEchangeri“

Presne 670 ľudí z digitálu, marketingu a reklamy sa včera stretlo na konferencii Digital RULEZZ 2018 - The Gamechanger a nechali sa unášať témou - zmeny hry v branži. Pozrite si prehľad, akú odozvu mala konferencia na sociálnych sieťach:

Za hviezdu dňa bol jednoznačne hneď prvý keynote spíker Uri Levine z Waze. A Bridge zaujal aj Josef Šlerka, tradičný milovník dobrých konferencií.

Josef Šlerka sa páčil aj IAB.

A zaujal aj Martina Královiča, šéfa PS:Events. A čím? Napríklad aj mapou podrobností. Mimochodom PS:Events zabezpečovali celú konferenciu, a to na jednotku.

daren&curtis zasa „nasával“ novinky.

Svoju účasť na konferencii zachytil aj Mindshare.

Viaceré agentúry mali na konferencii vlastný stánok a pozývali k sebe ľudí. Kremsa prezentovala svoj nový tool SMBee, ktorý sleduje popularitu na všetkých sociálnych sieťach v reálnom čase,

PS:Digital vyhlásil súťaž o truhlicu plnú rumu a vo svojom pirátskom stánku prezentoval ARrrr filter,

IAB vyhlásila súťaž o účasť na DIMAQ skúške a ponúkala knižku o natívnej reklame za vyplnenie testu.

Svoju ružovú prítomnosť neskrývala ani Chez Mimi Bakery a jej neprehliadnuteľná aktivita.

ADMA ako odborný garant konferencie na záver zhodnotila konferenciu: „Produktívny deň za nami“. A to ešte večer bola afterpárty, na ktorej boli odprezentované princípy súťaže Digitálna agentúra roka 2019.