DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA 2019: Exkluzívne hodnotenie očami ocenených agentúr
Absolútnou novinkou na afteparty konferencie Digital RULEZZ 2019 bolo vyhlasovanie výsledkov a odovzdávanie cien rebríčku DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA (DAR) a ocenení Digital Excellence Award (DEA), ktoré agregovali výsledky za 5 kategórií.
Celkovým víťazom rebríčka DAR, ako aj víťazom troch kategórií IDEAS, EXECUTION a AWARENESS bola TRIAD Advertising, v kategórii ECONOMY zvíťazila agentúra DIGILINE a v kategórii PERFORMANCE si víťazstvo odniesla agentúra RIESENIA.com.
V rebríčku DEA sa na prvom mieste v kategóriách IDEAS a PERFORMANCE umiestnila Istropolitana Ogilvy, ktorá sa stala aj celkovým víťazom rebríčku DEA. Agentúra Wiktor Leo Burnett bola prvá v kategóriách ECONOMY, PERFORMANCE a AWARENESS a MUW/SAATCHI & SAATCHI vyhrala kategóriu EXECUTION. Gratulujeme.
Zaujímavé je, že TRIAD sa neprestáva tešiť z cien a všetci prítomní Triadisti sa naozaj tešili, keď Maru preberala veľké 10 kilové „D“ za Digitálnu agentúru roku 2019, ktoré má naozaj svoju váhu
a radosť neskryla ani tohtoročná dvojka DAR-u, agentúra Zararguza.
Tento rok digitálne schopnosti potvrdila aj Istropolitana, ktorá zvíťazila v rebríčku DEA a prebrala si ocenenie Digital Excellence Award.
V agentúre ZARAGUZA od radosti z druhej priečky v rebríčku DAR vymysleli nového smejka:)
A to, že radosti nikdy nie je dosti, ukázala aj najlepšia PERFORMANCE agentúra za rok 2019 − RIESENIA.com,
aj najlepšia ECONOMY agentúra − DIGILINE,
či Basta Digital, lebo každé ocenenie je vlastne uznanie zmysluplnosti práce.
Ak sa chcete na chvíľu vrátiť na vyhlasovanie a odovzdávanie cien DAR a DEA, či následnú aferparty, pozrite si fotogalériu.