DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA 2022: Ekonomicky najúspešnejšou agentúrou je DIGILINE

Parciálny rebríček DIGITÁLNEJ AGENTÚRY ROKA 2022 - ECONOMY (DAR ECONOMY) tak ostal bez prekvapení: prvenstvo potvrdila agentúra DIGILINE. Skutočný súboj sa odohral na ďalších priečkach tohto rebríčka: druhou ekonomicky najúspešnejšou agentúrou je ZARAGUZA, vo veľmi tesnom závese nasledujú agentúry Performics, THIS IS LOCCO a TRIAD.

Trojicou najúspešnejších agentúr mimo ADMA – teda rebríčka ECONOMY v rámci DIGITAL EXCELLENCE AWARDS Zenith, JANDL a Wavemaker. Tie obsadili prvé priečky tohto rebríčka s rozdielom „váhovej kategórie“.

Finálne výsledky DAR/DEA budú zverejnené na slávnostnej party, ktorá sa uskutoční už 23. novembra v kreatívnom prostredí klubu Manifest Bohéma.

Pozrite si všetkých 35 nominovaných agentúr v tomto roku do rebríčkov DAR/DEA.

Cieľom a poslaním rebríčka DAR je každoročne zostaviť poradie najlepších agentúr v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku, a to na základe 5 hodnotiacich kritérií. Tri kritériá PERFORMANCE, IDEA a EXECUTION – ako ich poznáme zo súťaže DIGITAL PIE - tvoria systém priebežného zberania bodov vo vybraných súťažiach digitálneho marketingu doma i v zahraničí. Kritérium ECONOMY bude sledovať ekonomickú výkonnosť agentúr na báze obratu a EBITDA. Organizátorom rebríčka je spoločnosť MARKETERS a odborným garantom je Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA).