Digitálna agentúra roka 2025: Ďalšie body zo Zlatého Středníka na Slovensko!

PS:Digital získalo na Zlatom Středníku Grand Prix, MADE BY VACULIK prvenstvo v kategórii. Práve tieto úspechy slovenských agentúr na najväčšej česko-slovenskej súťaži komunikačných projektov a firemných médií rozhodli o tom, že sa obe agentúry posunuli bližšie k TOP pozíciám rebríčkov DAR a DEA.

„Horúci“ september, v ktorom sa postupne odkryjú výsledky viacerých prestížných domácich a zahraničných súťaží (Zlatý Středník, Zlatý klinec, FLEMA) začal zverejnením ocenených na Zlatom Středníku 2025, ktoré sa uskutočnilo 11. septembra v Prahe. Do rebríčkov DAR a DEA započítavame z tejto súťaže dve súťažné kategórie – Kreatívnu ideu a Využitie sociálnych sietí & influencer marketing. Všetky súťaže, ktoré sa započítavajú do rebríčkov DAR/DEA nájdete TU.

V kategórii Kreatívna idea obsadila 3. miesto agentúra PS:Digital s projektom „Ako sme zachraňovali demokraciu“ pre klienta Slovak Media Monitor. V kategórii Využitie sociálnych sietí & influencer marketing ho rozšírila o získanie ocenenia TOP Rated s kampaňou Vražedná efektivita (v spolupráci s podcastovým projektom Vražedné psyché), ktorú si porota vybrala naprieč všetkými kategóriami aj ako najlepšiu kampaň z pohľadu efektivity a ocenila ju najvyšším ocenením GRAND PRIX. PS:Digital si tak po Zlatom Středníku pripísal v kategórii IDEAS spolu až 180 bodov, čo ho posunulo už na 4. miesto celkového poradia rebríčka DAR:

DAR (Digitálna agentúra roka 2025 - ku 11.9. 2025):

1. THIS IS LOCCO – 21,67 percentuálnych bodov

2. TRIAD Advertising – 8,27 percentuálnych bodov

3. oh my DOT – 8,16 percentuálnych bodov

4. PS:Digital – 7,34 percentuálnych bodov

5. Zenith Media – 7,06 percentuálnych bodov

V paralelnom rebríčku ocenení DEA si rovnako polepšila agentúra MADE BY VACULIK, ktorá na Zlatom Středníku získala v kategórii Využitie sociálnych sietí & influencer marketing 1. miesto, a to s kampaňou Influendcérky pre klienta Orange Slovensko. 60 bodov za toto ocenenie posunulo MADE BY VACULIK na 3. miesto v celkovom rebríčku DIGITAL EXCELLENCE AWARDS (DEA).

DEA (Digital Excellence Award 2025 - ku 11.9. 2025):

1. MUW Saatchi & Saatchi – 27,20 percentuálnych bodov

2. Spotibo – 8,88 percentuálnych bodov

3. MADE BY VACULIK – 8,11 percentuálnych bodov

4. Mannschaft – 7,71 percentuálnych bodov

5. WAWEMAKER Slovakia – 5,53 percentuálnych bodov

Súťaž o umiestnenie v rebríčkoch DAR a DEA sú teda v plnom prúde.Už tento piatok zamieša celkovým poradím kreatívna súťaž Zlatý klinec, ktorá celkom isto ovplyvní poradie aj v kategóriách IDEAS a EXECUTION. V polovici októbra sa tiež môžeme tešiť na výsledky exkluzívneho prieskumu znalosti digitálnych agentúr (TOP AWARENESS), ktorý realizuje TheMarketers.biz spolu s Go4Insights na paneli marketingových odborníkov.

Výsledky rebríčkov DAR aj DEA budú oficiálne predstavené na afterparty Digitálna agentúra roka v rámci konferencie MARKETING RULEZZ 2025, ktorá sa uskutoční 20. novembra 2025 v Starej tržnici v Bratislave.