DIGITÁLNA AGENTÚRA ROKA: Ako PS:Digital vyhráva boj o pozornosť trhu
„Ak vás nepoznajú, nemôžu vás kúpiť.“ To je jedna zo základných marketingových myšlienok, ktoré si priniesol z workshopu s Byronom Sharpom v Singapure Peter Šebo, líder agentúry PS:Digital. A vyzerá to tak, že to dvojnásobne platí aj pre samotné marketingové agentúry, keďže ich znalosť na trhu (AWARENESS) je jedným z kritériom bodovania v rebríčkoch Digitálna agentúra roka.
Byť najznámejšou agentúrou na trhu – to je status, ktorý sa nedá kúpiť. Treba si ho vybudovať. A agentúra PS:Digital to dokazuje už tretí rok po sebe. V rebríčku Digitálna agentúra roka (DAR) sa jej doteraz podarilo už trikrát ovládnuť kategóriu TOP AWARENESS, ktorá sleduje znalosť značiek medzi marketingovými profesionálmi (v spolupráci s agentúrou Go4insight).
Prečo práve PS:Digital?
Jednoducho – pretože je všade, kde sa niečo deje. PS:Digital je aktívna, viditeľná a dlhodobo konzistentná. Jej líder Peter Šebo je nielen známa marketingová osobnosť, ale aj spoluorganizátor a programový líder najväčšej marketingovej konferencie na Slovensku - Marketing RULEZZ.
„Veľmi sa tešíme, že sme už tri roky po sebe získali tento titul. Úspech neprišiel zo dňa na deň – je za ním desať rokov systematickej práce,“ hovorí Martin Piteľ, Managing Director PS:Digital. „Naše PS:Digital Breakfast na lodi robíme už dekádu – vyše sto edícií. K tomu školíme neziskovky, vzdelávame študentov, zdieľame know-how cez sociálne siete a sme prítomní v podcastoch. Táto dlhodobá aktivita nám pomáha nielen budovať brand, ale aj získavať klientov a pozvánky do tendrov.“
Chcete, aby aj vaša agentúra bola vidieť? Naučte sa tieto 3 veci od najznámejšej agentúry na Slovensku v rokoch 2022-2024:
1. Nebojte sa ísť proti prúdu. Odlišnosť je dnes najcennejšia komodita. Kto splýva, ten neexistuje.
2. Robte niečo, čo ostatní nerobia. Nový formát, event, obsah či zážitok – buďte prví, ktorí s tým prídu.
3. Nepodceňujte selfpromo. Sociálne siete nie sú len pre influencerov. Pre agentúry sú najefektívnejším miestom na budovanie mena – a LinkedIn je dnes v tomto smere absolútna jednotka.
Bude PS:Digital pokračovať vo svojej dominancii aj tento rok? Alebo sa objaví nový hráč, ktorý vyrazí z peletónu a uspeje? Pretože ej u platí, že v marketingu vyhráva ten, koho je vidieť. A ako vôbec body z TOP AWARENESS dokážu zamiešať celkovým poradím? Pripomeňme si, že v minulom roku boli najznámejšie agentúry v rebríčku DAR PS:Digutal, ZARAGUZA a TRIAD a v rebríčku DEA Wiktor Leo Burnett, Respect APP a REFRESHER Media.
To všetko a viac sa dozvieme už 20. novembra 2025 na afterparty Digitálna agentúra roka 2025, ktorá sa uskutoční v bratislavskej Starej tržnici v rámci konferencie MARKETING RULEZZ 2025.