Digitálna agentúra roka: PS:Digital sa vyšvihla na 2. miesto, finále sa blíži!
Výsledky z Global Search Awards celkom zamiešalo poradím v rebríčku Digitálna agentúra roka 2025. PS:Digital sa vďaka víťaznej kampani pre Slovak Media Monitor posunula na 2. miesto, no boj o pozície v prvej päťke ešte zďaleka nie je uzavretý.

Slovenské digitálne agentúry sa na Global Search Awards (GSA) v írskom Dubline nestratili. Naopak – postarali sa o silný záver sezóny. Najväčší úspech zaznamenala PS:Digital, ktorá sa po včerajšom vyhlásení výsledkov posunula na 2. miesto v rebríčku Digitálna agentúra roka 2025 (DAR).
PS:Digital s víťazstvom a silným odkazom
PS:Digital si odniesla hlavnú cenu v kategórii Best Low Budget Campaign (PPC) za projekt pre Slovak Media Monitor – kampaň s výrazným spoločenským presahom. K tomu pridala tri shortlisty, ktoré jej priniesli 240 bodov do rebríčka PERFORMANCE. Porota ocenila spojenie empatie a stratégie: „Vďaka jasnému cieľu fundraisingu, autentickému prístupu a šikovnému obídeniu obmedzení cielenia Meta dosiahla kampaň precíznu optimalizáciu aj silný sociálny dopad,“ uviedli hodnotitelia GSA.
Silná slovenská zostava v Dubline
Úspech PS:Digital doplnila Visibility, ktorá získala až šesť shortlistov a pridala si 180 bodov. Na čele kategórie PERFORMANCE tak obe agentúry zdieľajú rovnaký podiel – 23,27 %. Medzi ocenenými sa objavili aj Invelity (2 shortlisty) a ptagroup (1 shortlist v rebríčku DEA). Slovenské farby tak na GSA žiarili naprieč viacerými kategóriami.
Poradie sa mieša, LOCCO stále drží vedenie
Zisky z GSA poriadne premiešali hlavný rebríček Digitálna agentúra roka 2025 (DAR). PS:Digital sa vyšvihla na druhú priečku – hneď za dlhodobého lídra THIS IS LOCCO, ktorý si svoj náskok zatiaľ udržiava.
Finále ešte nepovedalo posledné slovo
Súťaž Global Search Awards uzavrela kapitolu Performance, no v hre zostávajú ešte posledné body sezóny. Rozhodnúť môžu výsledky FWA (Execution) a najmä prieskum TOP AWARENESS, ktorý tradične dokáže poradie v DAR aj DEA úplne otočiť.
Kto sa stane Digitálnou agentúrou roka 2025 a kto ovládne jednotlivé rebríčky, sa dozvieme už 20. novembra 2025 na slávnostnej afterparty Digitálna agentúra roka po konferencii MARKETING RULEZZ 2025 – Double Impact v Starej tržnici.


