Digitálna bezpečnosť v marketingu: Na čo si dávať pozor v online?

V online priestore trávime stále viac času, ale pri pohybe v ňom nemáme v krvi základné bezpečnostné pravidlá v takej miere, v akej ich máme po opustení bezpečia domova. V realite akosi automaticky zavrieme dvere, pozrieme sa pri prechode cez cestu, či nejdú autá, zatvárame a strážime si taštičky s peniazmi, dokladmi, kľúčmi, skrátka robíme všetko preto, aby sme neutrpeli škody na zdraví a majetku. Ale v online dokonca ani nepoznáme pomenovanie všetkých nástrah, nieto ich mechaniku, a tým pádom ani následné hrozby. Aby sa to zmenilo, je dobré investovať trošku času do bezpečnosti firmy, značky a profilov na sociálnych sieťach, o ktoré sa dennodenne staráme. Tipy zvýšiť bezpečnosť v marketingu, nájdete v blogu agentúry Kremsa Digital.

Obrázok: kremsa.sk.