Digitálne agentúry klientom: Sme v tom spoločne

Digitálne agentúry čelia výzve, akú ešte nezažili. Prepady zákaziek v úrovniach od 10% do 50% za jediný týždeň – taký je aktuálny stav na trhu digitálnych agentúr na Slovensku v dôsledku pôsobenia koronavírusu. Drvivá väčšina agentúr združených v Asociácii digitálnych marketingových agentúr (ADMA) sa však zhodla na prepade o 20-30%, čo je v rámci týždňového obdobia extrémne číslo. Ak sa to skombinuje s číslami o trhu digitálnych agentúr, ktoré boli získané k nedávnemu ročníku národnej súťaže Digital PIE, bavíme sa o okamžitom výpadku až do výšky 6,5 milióna eur. A to len za obdobie od apríla do júna, dosah na zotavenie trhu si momentálne netrúfa odhadnúť nikto z nás.

Preto počas posledného týždňa ADMA zbierala dáta a názory zo všetkých svojich 21 členských agentúr, o ktoré sa rozhodla sa podeliť s trhom. Prečítajte si vyjadrenie a odporúčania prezidenta a členov správnej rady ADMA k aktuálnej mimoriadnej situácii pre agentúry aj klientov.