Digitálny Burger King: Keď bojuješ s konkurenciou, nie je čo riešiť

Burger King jednoducho miluje digitálnu reklamu a rivalitu s konkurenciou – veď spomeňme si len na nedávny launch značky Burger King na Slovensku #PREPACMEKAC od agentúry Wiktor Leo Burnett, ktorá dokonca získala ocenenie v súťaži Digital PIE 2019. Ale viete, čo sa stane, keď sa tieto dve genetické vlastnosti BK spoja do jednej a k tomu sa pridá ešte produktový symbol značky – otvorený oheň? A tak vznikla kampaň „Burn That Ad“ založená na mobilnej aplikácii a augmented reality (AR). Jednoducho si stiahnete appku, zoscanujete reklamu, plagát, billboard alebo akýkoľvek obsah týkajúci sa konkureneice BK a appka vám túto reklamu pomocou AR „podpáli“ a vy za odmenu získate kupón na burger Whooper zdarma. A výsledok? Digitálna zábava a 500-tisíc vyexpedovaných Whooperov. Kampaň vytvorila brazílska agentúra DAVID SP pre Burger King Brazil jej anotáciu priniesol portál ADWEEK.