Digitálny marketing a koronavírus 2020: Braňo Macko z Ponyhouse

Ako bude vyzerať digitálny marketing na Slovensku 2020 vo svetle súčasnej pandémie? Prípadne, ako by mal vyzerať? Pozrite sa naňho cez krátke aktuálne predikcie a odporúčania členských agentúr Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

Dnes Braňo Macko, Creative director, Ponyhouse

V mojej pôvodnej predikcii zo začiatku tohto roka som tvrdil, že pretrvajú tie trendy, ktoré prichádzajú od spotrebiteľov. Dnes viac ako kedykoľvek predtým vidíme, že milióny malých rozhodnutí hýbu celým trhom. Áno, aktuálne všetko vyzerá na prd. Máme plné právo byť pesimistickí. Mnohé firmy nemôžu robiť aktiváciu/sales/performance, pretože nemajú zákazníkov, ktorých by obslúžili alebo nemajú personál, ktorý by obslúžil zákazníkov.

Jedna vec však platí v kríze aj mimo krízy – long term sa vždy vypláca. Konzistentná a pravidelná komunikácia stojí za každé investované euro. Brand vždy vládne. Byť top of mind, rozoznateľný a dostupný brand je cieľ, ktorý by sme mali sledovať aj v ťažkých časoch. Dávajme pozor na svoje zdravie a aj zdravie svojich značiek. Držte sa.