Digitálny marketing a koronavírus 2020: Ján Laurenčík z Basta digtal

Ako bude vyzerať digitálny marketing na Slovensku 2020 vo svetle súčasnej pandémie? Prípadne, ako by mal vyzerať? Pozrite sa naňho cez krátke aktuálne predikcie a odporúčania členských agentúr Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

Dnes Ján Laurenčík, Managing Director, Basta digital

Pandémia spôsobila skokový vývoj niektorých oblastí digitálnej transformácie. Vidíme širšiu adopciu komunikačných technológií, ktorá nepochybne bude mať vplyv aj dlhodobo. Je ťažké predpovedať v čase extrémnej neistoty o epidemiologickom vývoji a výsledkoch celej ekonomiky, ako sa bude vyvíjať digitálny marketing. Na vývoji opatrení závisí aj vývoj investícii a efektivity jednotlivých médií. Umelé rozdelenie marketingových aktivít na online a offline sa nečakane zotrelo tým, že ako narástol na váhe online.

Bez ohľadu na to, ako sa kríza bude vyvíjať, najlepšie v nej obstoja v každom sektore tie firmy, ktoré postupne začínajú plánovať. Mať energiu, čas a peniaze na využitie obdobia pandémia na prípravu marketingových aktivít po jej postupnom ústupe – to je a bude znakom silnej firmy.