Digitálny marketing a koronavírus 2020: Marek Didák z Hype

Ako bude vyzerať digitálny marketing na Slovensku 2020 vo svetle súčasnej pandémie? Prípadne, ako by mal vyzerať? Pozrite sa naňho cez krátke aktuálne predikcie a odporúčania členských agentúr Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

Dnes Marek Didák, Creative director, Hype

Hneď od začiatku bol vidieť mierny presun budgetov do kanálov s najrýchlejšou návratnosťou, napr. Google ads či Facebook ads. Vyhrávať však budú tí, ktorí konzistentne budujú značku, takže určite netreba zabúdať ani na brandové aktivity a tvorbu obsahu. Aktuálne ľudia majú totiž množstvo času a s ním stúpa aj konzumácia médií, vrátane sociálnych. Preto je vhodnou stratégiou „vypeckovať“ content marketing a ostať v komunikácii so zákazníkmi. Videá, blogy, vlogy, podcasty, online kurzy či webináre... možností je množstvo, podstatné je neprestať komunikovať a prinášať hodnotu.