Digitálny marketing a koronavírus 2020: Maru Mitlíková z TRIAD-u
Ako bude vyzerať digitálny marketing na Slovensku 2020 vo svetle súčasnej pandémie? Prípadne, ako by mal vyzerať? Pozrite sa naňho cez krátke aktuálne predikcie a odporúčania členských agentúr Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).
Dnes Maru Mitlíková, Executive Director, TRIAD
Predikovať niečo v čase koronavírusu je podľa môjho názoru nereálna disciplína, takže poviem iba to, že sa budeme držať našej pôvodnej predikcie, ktorá vznikla oveľa skôr ako sa slovo korona objavila v našich slovníkoch. Týka sa totiž našich hodnôt a prístupu, tie sa v čase nemenia:
My v TRIADe budeme usilovne pracovať na tom, aby sa rok 2020 niesol v znamení zdravého rozumu, čo sa týka digitálnej aj všetkej marketingovej komunikácie. Máme odskúšané, že netreba bezhlavo podľahnúť trendológii a tlačiť novinky aj tým značkám, pre ktoré to nemá zmysel. Takže nech už budú tento rok buzzwordy akékoľvek, budeme za kľúčovú považovať ideu. Takú, ktorá vychádza zo skutočného insightu a bez zbytočného bullshitu spolu s perfektnou stratégiou klapne do kampane presne s takým využitím kanálov a formátov, ktoré ju pretavia do maximálnych výsledkov. Zároveň budú klienti prevažne šetriť a venovať sa viac efektivite vynaložených nákladov, takže človek, ktorý je šikovným kreatívcom a stratégom zároveň, bude pre klientov veľmi cenným partnerom.