Digitálny marketing a koronavírus 2020: Matúš Lovás z Visibility
Ako bude vyzerať digitálny marketing na Slovensku 2020 vo svetle súčasnej pandémie? Prípadne, ako by mal vyzerať? Pozrite sa naňho cez krátke aktuálne predikcie a odporúčania členských agentúr Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).
Dnes Matúš Lovás, Managing Director, Visibility:
Na začiatku roka sme odhadovali a dúfali v celkový rast online trhu a digitálnych agentúr na úrovni 20%. Namiesto rastu však musíme bohužiaľ očakávať pokles. Aký veľký je veľmi otázne a mení sa to takpovediac zo dňa na deň. Môj odhad je pokles na úrovni 30% - 50%, záleží však všetko od toho ako dlho bude aktuálna situácia trvať a ako rýchlo sa bude vedieť trh vrátiť do pôvodných koľají. Na druhej strane si stále myslím, že content je aj dnes veľmi dôležitý, či už na web stránkach alebo na sociálnych sieťach. Dáva firmám možnosť vyjadriť sa, informovať a pomáhať používateľom. Treba ho však správne prispôsobiť aktuálnej situácii a „neprepáliť“ to. Vidím tiež obrovskú príležitosť pre firmy prejsť z offline do online prostredia a využiť tento kanál viac ako kedykoľvek predtým.