Digitálny marketing a koronavírus 2020: Miriam Holá z SCR interactive
Ako bude vyzerať digitálny marketing na Slovensku 2020 vo svetle súčasnej pandémie? Prípadne, ako by mal vyzerať? Pozrite sa naňho cez krátke aktuálne predikcie a odporúčania členských agentúr Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).
Dnes Miriam Holá, Performance Director, SCR interactive
Ešte začiatkom roka som uviedla predikciu na otázku ohľadom digitálneho marketingu na Slovensku v tomto roku zhrnutú do 3 bodov:
1. Interaktívny personalizovaný obsah ušitý na mieru.
2. Ekologické témy v hodnotách značiek.
3. Nutnosť silného a stabilného brandu aj vo vodách performance marketingu (blížiaca sa ekonomická kríza túto potrebu preverí).
Blížiaca sa ekonomická kríza, spomenutá v tejto predikcií pre rok 2020 prišla rýchlejšie ako som si myslela. Digitálny marketing v roku 2020 sa bude niesť v duchu rýchlej adaptácie na zmeny a kreatívne riešenia predaja prostredníctvom internetu. Vznikli úplne nové potreby kupovať produkty online a aj tí čo sa bránili tejto forme nákupu, budú nútení sa prispôsobiť.