Digitálny marketing a koronavírus 2020: Peter Galko z agentúry Diorama

Ako bude vyzerať digitálny marketing na Slovensku 2020 vo svetle súčasnej pandémie? Prípadne, ako by mal vyzerať? Pozrite sa naňho cez krátke aktuálne predikcie a odporúčania členských agentúr Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

Dnes Peter Galko, Managing Creative Director, diorama

Súčasná situácia a prichádzajúca kríza poriadne preverí aj trh digitálnych agentúr. I keď sa môže na prvý pohľad zdať, že reklamný trh je veľmi odolný a výpadok príjmov bude iba dočasný, viacero agentúr sa môže ocitnúť v zóne ohrozenia a trhové podiely sa môžu premiešať.

V najbližších mesiacoch sa ukáže, ako dôležitá je efektivita vnútorných procesov a chlieb sa bude lámať aj na tom, ako promptne dokážu agentúry zareagovať na (verím že) dočasný pokles nových zadaní a objednávok. Do popredia sa naopak začnú drať oblasti, ktoré boli posledné roky na vedľajšej koľaji. Veľké, kreatívne kampane čiastočne nahradí dobrá interná komunikácia, efektívne sales-push kampane a orientácia na zlepšovanie zákazníckej online experience.