Digitálny marketing a koronavírus 2020: Stanislava Brezániová z digita.sk

Ako bude vyzerať digitálny marketing na Slovensku 2020 vo svetle súčasnej pandémie? Prípadne, ako by mal vyzerať? Pozrite sa naň cez krátke aktuálne predikcie a odporúčania členských agentúr Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

Dnes Stanislava Brezániová, Digital Account Manager, digita.sk

Aké by mohli byť výzvy pre online marketérov v roku 2020?

Podľa časopisu Ad Age 41 % zadávateľov v USA znížilo objem nákupov v TV. Vychádza z toho, že online by teraz mohol byť pre podniky celkovo prijateľnejšia investícia ako ATL. Prekvapení? Asi ani nie. Prispôsobenie formátov však nemusí byť „chudobnejšie“ o idey.

Employer branding sa v roku 2019 tešil rastúcej obľube u klientov, čo keby ste teraz, v čase krízy, dokázali, že vaša firma to myslela vážne? Je tu príležitosť.

Hrdina vs narcista: Asi každý teraz hľadá spôsob, ako reagovať na pandémiu. Otázne je, ako to spraviť, aby to bolo uveriteľné. A zároveň to aj viditeľne odkomunikovať. Bude zaujímavé sledovať, kto z toho vyjde ako hrdina a kto utŕži kritiku za to, že sa chcel len priživiť na aktuálnej situácii.