Digitálny marketing a koronavírus 2020: Vlado Cintula z RIESENIA

Ako bude vyzerať digitálny marketing na Slovensku 2020 vo svetle súčasnej pandémie? Prípadne, ako by mal vyzerať? Pozrite sa naňho cez krátke aktuálne predikcie a odporúčania členských agentúr Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

Dnes Vlado Cintula, Chief Digital Strategist, RIESENIA

Situácia ohľadom COVID-19 takmer zo dňa na deň zmenila pravidlá hry.

Biznisy ako cestovné kancelárie, reštaurácie, hotely a ďalšie budú s určitosťou tlmiť výdavky do reklamy, alebo ich úplne zrušia na nulu.

Na druhú stranu sa rýchlo objavuje množstvo príležitostí. Firmy sú nútené hľadať nové biznis modely, transformovať svoje podnikanie z offline do online. A aby vedeli tieto zmeny pretaviť do úspešného nárastu zákazníkov - budú potrebovať marketing.

Rok 2020 preto môže byť pre marketing zlomový aj v dobrom zmysle slova. Pretože aj marketéri budú musieť hľadať nové postupy a prístupy ku svojej práci a neustále inovovať, zlepšovať a transformovať to čo robili doteraz, aby zvýšili hodnotu, ktorú klientom prinášajú. A to je z dlhodobého hľadiska niečo, čo nás a naše odvetvie posunie dopredu.