Digitálny marketing na Slovensku v roku 2020: Ján Laurenčík z Basta digital

Ako bude vyzerať digitálny marketing na Slovensku 2020? Pozrite sa naňho cez krátke predikcie členských agentúr Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

Dnes Ján Laurenčík, Managing Director agentúry Basta digital

V roku 2020 sa ešte viac zotrie rozdiel medzi digitálnym marketingom a marketingom. Marketing je iba jeden. Digitálne kanály budú ešte viac saturované a narastie konkurencia. Online video budú stále častejšie využívať pre komunikáciu aj menšie značky. Nebude nič výnimočné, že po zhliadnutí reklamy na telekomunikačného operátora bude nasledovať hneď ďalší spot na lokálnu cukráreň.

Youtube budú vo väčšom využívať zadávatelia reklamy pre krátkodobé a krátke niekoľkodňové kampane. Napríklad televízie a producenti pre propagáciu najnovšieho dielu seriálu, ktorý budú vysielať v ten večer, ako je to bežné u susedov v Českej republike. Alebo promotéri eventov či konferencií. Veľkí hráči sa budú snažiť pokryť všetky nové miesta na umiestnenie reklamy a komunikácie, ako sú platformy Spotify či zariadenia ako smart TV popri tradičných kanáloch.