Digitálny marketing na Slovensku v roku 2020: Ján Šácha z Digiline

Ako bude vyzerať digitálny marketing na Slovensku 2020? Pozrite sa naňho cez krátke predikcie členských agentúr Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

Dnes Ján Šácha, CEO agentúry Digiline:

RAST TRHU: Medziročný nárast odhadujeme na 7 až 9%. Výrazné zmeny by rok 2020 priniesť nemal. Najviac budú rásť video, programmatic, native, mobile, audio.

VIZIBILITA a BRAND SAFETY: Zvyšujúci sa dôraz na vizibilitu a brand safety by mohol čiastočne zmierniť odliv finančných prostriedkov smerujúcich do zahraničných platforiem a pozitívne sa prejaviť na rozvoji slovenského internetového trhu.

DIGITAL AUDIO, EKOLÓGIA, SPOLOČENSKÁ ZODPOVEDNOSŤ: Digitálne audio má veľký potenciál stať sa „hitom digitálnej reklamy“ roka 2020. Z mediálneho pohľadu sa neustále rozširuje kvalitné inventory pri rozmanitom obsahu, s ktorým sa dokáže stotožniť nejeden klient. Očakávaný „hype“ by mohol priniesť sofistikovanejšie riešenia v oblasti merania.

Z pohľadu tém bude dominovať ekológia a spoločenská zodpovednosť, ku ktorým sa bude hlásiť stále viac zadávateľov. Očakávame, že okrem pribúdajúceho obsahu k tejto tematike v rámci existujúceho mediálneho trhu budú vznikať aj ďalšie samostatné sekcie, video či podcastové relácie.