Digitálny marketing na Slovensku v roku 2020: Ján Urbančík z NetSuccess

Ako bude vyzerať digitálny marketing na Slovensku 2020? Pozrite sa naňho cez krátke predikcie členských agentúr Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

Dnes Ján Urbančík, riaditeľ NetSuccess:

Marketéri začnú viac vnímať, že ich prácou nie je vyhrávať kreatívne súťaže, ale prinášať svojej firme viac zákazníkov čím efektívnejšie a nezáleží na tom, či kampaň osloví porotu iných marketérov, ale či kampaň osloví budúcich zákazníkov. Trendom bude využívanie inteligentného cielenia a personalizovaných kreatív, pretože firmy budú chcieť naďalej zvyšovať efektivitu kampaní (v preklade šetriť). Z rovnakého dôvodu sa presunie ďalšia časť rozpočtov do programatiku a automatizácie, a to vrátane brandových kampaní a videa. Priame nákupy médií budú naďalej klesať a čoraz viac klientov zverí svoje rozpočty algoritmom inteligentných reklamných systémov.