Digitálny marketing na Slovensku v roku 2020: Marek Didák z Hype

Ako bude vyzerať digitálny marketing na Slovensku 2020? Pozrite sa naňho cez krátke predikcie členských agentúr Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

Dnes Marek Didák, Creative director, Hype:

V prvom rade budeme vidieť viac digitálneho myslenia v oblasti produkcie. Vertikálne video či interaktívne video-formáty, ako spravil napríklad Samsung v Instagram Stories, budú stále častejšie.

Takisto sa bude viac experimentovať s technologickými vychytávkami ako AR filtre, boti či programatický nákup. Veľa značiek ich už využíva, a preto je aj pre tie ostatné predstava tvorby vlastného AR filtra oveľa reálnejšia. Nie je to totiž až také nákladné, ako by sa na prvý pohľad zdalo.

Samostatnou kapitolou sú influenceri. Značky sa s nimi ešte len učia pracovať, takže ich reálny vrchol v marketingu ešte len príde. Možno s masovým nástupom TikToku na Slovensku.