Digitálny marketing na Slovensku v roku 2020: Marián Hlinka z Elite Solutions

Ako bude vyzerať digitálny marketing na Slovensku 2020? Pozrite sa naňho cez krátke predikcie členských agentúr Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

Dnes Marián Hlinka, Client Service Director v Elite Solutions:

Kreatívny a technický. V dobe veľkého množstva ideí a kampaní budú stále viac vyčnievať silné kreatívne nápady, ktoré vedia organicky získavať pozornosť a zvyšovať tak mediálnu hodnotu kampaní. Úspech budú mať kampane a projekty, ktoré pôjdu ruka v ruke s aktuálnymi technológiami.

Spoločensky zodpovedný. Len predávať produkty a robiť pravidelné Q-čkové kampane už nestačí. Množstvo spoločností dobre vie, že mať správny názor sa oplatí. Mnohé korporácie sa už za nejaké tie spoločenské témy postavili a ďalšie sa na to chystajú. Celý marketing, nie digitál, tak dostáva úplne iný rozmer. A to je len dobre.

Efektívny. S obrovsky rastúcou digitalizáciou rastú aj nároky na smerovanie a využívanie mediálnych budgetov. Každé euro bude dvakrát viac premyslené ako v roku 2019. Ešte väčšiu silu dostanú sociálne siete a veľký priestor získajú micro influcenceri.