Digitálny marketing na Slovensku v roku 2020: Natália Vargová z CORE4
Ako bude vyzerať digitálny marketing na Slovensku 2020? Pozrite sa naňho cez krátke predikcie členských agentúr Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).
Dnes Natália Vargová z agentúry CORE4 Advertising:
• Nárast rozpočtov do online medií, menšia ochota značiek investovať do kreatívy a produkcie.
• Značky budú investovať do vlastných kreatívnych tímov, presúvajú pod seba niektoré jednoduchšie projekty, správu sociálnych sietí a podobne..
• Narastajúci počet zákazníkov, ktorí očakávajú zapojenie „svojej značky“ do spoločenských tém (responsibility).
• Stále bude prevládať fokus na sociálne siete, videoobsah, GDN.
• Vzrastie atraktivita získavania mobilných dát užívateľov a práca s nimi.
• Zobrazovanie reklamy v textových messangeroch, kde užívatelia trávia stále viac času – WhatsApp, FB Messanger, Instagram...
• Rastúca popularita vyhľadávania v Google cez obrázky bude príležitosťou pre značky.