Digitálny marketing na Slovensku v roku 2020: Natália Vargová z CORE4

Ako bude vyzerať digitálny marketing na Slovensku 2020? Pozrite sa naňho cez krátke predikcie členských agentúr Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

Dnes Natália Vargová z agentúry CORE4 Advertising:

Nárast rozpočtov do online medií, menšia ochota značiek investovať do kreatívy a produkcie.

Značky budú investovať do vlastných kreatívnych tímov, presúvajú pod seba niektoré jednoduchšie projekty, správu sociálnych sietí a podobne..

• Narastajúci počet zákazníkov, ktorí očakávajú zapojenie „svojej značky“ do spoločenských tém (responsibility).

• Stále bude prevládať fokus na sociálne siete, videoobsah, GDN.

Vzrastie atraktivita získavania mobilných dát užívateľov a práca s nimi.

• Zobrazovanie reklamy v textových messangeroch, kde užívatelia trávia stále viac času – WhatsApp, FB Messanger, Instagram...

Rastúca popularita vyhľadávania v Google cez obrázky bude príležitosťou pre značky.