Digitálny marketing na Slovensku v roku 2020: Peter Galko z Dioramy

Ako bude vyzerať digitálny marketing na Slovensku 2020? Pozrite sa naňho cez krátke predikcie členských agentúr Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

Dnes Peter Galko, Managing Creative Director agentúry Diorama:

V roku 2020 neočakávame na trhu žiaden významný posun. Veríme, že sa nám blížiaca sa recesia zatiaľ vyhne a naďalej budeme schopní rásť, i keď možno pomalším tempom, ako to bolo posledné roky. Chatboti, virtuálna realita ani AR filtre to zrejme ani tento rok nedotiahnu do mainstreamu a možno si viac ľudí začne uvedomovať, že dôležitejší ako forma je jej obsah.

Relatívne veľký potenciál vidíme v internej komunikácii. Na trhu, ktorý posledné roky naozaj zápasí s nedostatkom ľudí, sa čoraz viac začína dbať na to, aby šikovní ľudia neodchádzali a noví mali aj iný dôvod prísť, ako sú len firemné benefity a peniaze. A tu je veľký priestor aj pre digitál.