Digitálny minimalizmus: Stane sa postrachom marketingu?

Prečo táto otázka? Pretože keď napríklad 20% populácie výrazne zredukuje svoj „pobyt online", digitálny marketéri môžu stratiť možnosti zásahu časti svojej cieľovej skupiny. Nebolo to tak dávno, keď Kamil Aujesky, digitálny marketér a tvorca relácií Marketing Backstage či Digital Hot Shot, vo svojom blogu poznamenal: „Uvedomil som si, že vlastne môj čas venujem tomu, že sledujem život niekoho iného, často aj niekoho, koho vlastne vôbec nepoznám alebo ma nezaujíma, tak som sa rozhodol, že s tým niečo spravím.“ A je tu otázka: Koľko času trávite zbytočne nad svojim mobilom napríklad vy? Sledujete v ňom aj vy cudzie príbehy, pričom vám vlastný život tak trochu uniká? Nemáte preto chuť zmenšiť vplyv digitálneho sveta, ktorý na vás má? Ak áno, potom je tu infografika, ktorá vám pomôže minimalizovať váš imaginárny digitálny život na nevyhnutné minimum. Ale pozor, nemusí to byť jednoduché, keďže sa vystavíte abstinenčným príznakom z nedostatku dopamínu, ktorý váš mozog dlhodobo získaval pri 80 odomknutiach smartfónu denne... Tri princípy digitálneho minimalizmu a ďalšie tipy vás vrátia do vášho reálneho života, od ktorého vás delia už len štyri zásadné kroky.