Dove: Kampaň Reverse Selfie bojuje proti upravovaným selfie
Dove opäť nastoľuje svoju kľúčovú tému − prirodzená krása. Značka vyrazila do boja proti výrazne upraveným selfie, ktoré devastujú sebaúctu žien a dievčat. Psychiku 80% dievčat do veku 13 rokov mrzačí ich „online look“. Preto integrovanou kampaňou Reverse Selfie vyzýva ľudí, aby tento mimoriadne škodlivý trend doby pomohli zmeniť. Hoci reverzné videá, idúce opačne od konca na začiatok, veľa ľudí nemusí, v tomto prípade upravovaných selfie − od načančanej umelej, k prirodzenej tvári − to dáva aj logiku aj výraznú emóciu. A ako si už pomaly zvykáme, povinnou jazdou doby je tiež snaha zmeniť svet k lepšiemu a pritom slúžiť aj svojej komunite.
Poznámka kurátora: Keďže z neurovýskumov vyplýva, že na ľavú polovicu tváre sa pozeráme o 20% dlhšie ako na pravú, usporiadanie pol-tvárí na vizuáloch − neupravená vľavo a upravená vpravo − dostáva efektívnejšie do mozgu obraz prirodzenosti bez umelých úprav.
Foto: adsofbrands.net; Dove | Ogilvy, USA