Dron: Včera hračka, dnes nové reklamné médium!
Dron už dávno prestal byť len hračkou. Naopak, jeho využitie závisí len od našej fantázie a už dnes je jasné, že drony začínajú slúžiť aj ako nové 3D reklamné médium. Začalo to zimnou olympiádou v Južnej Kórei, kde organizátori celému svetu ukázali nové možnosti využitia roja dronov. Minulý týždeň 200 dronov vyčarilo na nočnej oblohe logo konferencie Code a logo Intelu. A tento týždeň časopis Time potvrdil, že drony naozaj novým reklamným médiom sú. Ak neveríte, kliknite si na video a pokojne sa zamyslite sa nad tým, kedy začnú aj u nás vznikať prvé 3D dronové agentúry.
ICYMI: This Time cover is actually an elaborate formation of 958 drones https://t.co/5SUBT7f9gd pic.twitter.com/N7aunwhlUm
— Ad Age (@adage) 3. júna 2018