Dušan Kuchyňka z Keis Media: O promobikoch, korone a nových príležitostiach
Tvrdenia, že pandémia prináša výzvy a nové príležitosti patria medzi tie najčastejšie klišé v marketingovom biznise. A obzvlášť, keď podnikáte v oblasti vonkajšej reklamy (OOH). No po prečítaní rozhovoru s Dušanom Kuchyňkom, obchodným šéfom Keis Media, nadobudnete celkom iný pocit. Keis Media sa špecializuje na realizáciu komplexných OOH kampaní hlavne prostredníctvom ekologických mobilných citylightov – promobikov a možno to bol ten pravý moment, ktorý umožnil sa prispôsobiť situácii a zotrvať na očiach zadávateľom reklamy. „Vo firme sme si sadli a začali rozmýšľať, ako môžeme byť pre klientov užitoční. Prišli sme s nápadmi, ako upraviť promobiky a využiť ich potenciál. Tak vznikol napríklad dezibike, rúškobike či kioskbike,“ hovorí Dušan Kuchyňka. „Veľa projektov sme realizovali aj zadarmo, jednoducho sme chceli mať prácu a byť užitoční.“ A práve preto si myslíme, že tento „pracovitý" príbeh si zaslúži šancu, aby si ho prečítalo čo najviac ľudí z marketingovej branže - na portáli mesačníka Stratégie.
Foto: Keis Media Bratislava