E-mail marketing: Ako napísať ospravedlňujúci e-mail

Považujete ospravedlnenie za chyby pri e-mail marketingovej komunikácii za prejav slabosti, alebo priznanie chyby za prejav sily a transparentnosti? V každom prípade úprimné ospravedlnenie e-mailom, ktoré príde rýchlo po vzniknutom probléme, dokáže väčšinou napraviť vznikajúce škody. Dobré rady vtedy prídu vhod. Dôležité sú nasledovné veci, ktoré sa z blogu B2C dozviete: Ako zvažiť, či je potrebné písať ospravedlňujúci e-mail a ako napísať efektívny ospravedlňujúci e-mail podľa druhu omylu či chyby. V tom vám pomôžu vzorové príklady, ktoré sa týkajú nesprávnych či chýbajúcich informácií, predčasného či nechceného odoslania e-mailu, technických otázok, havárie produktu alebo služieb či iných nepríjemných chýb.